logo Bokbierfestival
Ook in 2016 zal Eudokia Internet & Design weer de communicatie voor het grootste bierfestival in Nederland verzorgen. Traditioneel begint het communicatieproject voor het PINT Bokbierfestival met een ontwerp voor een nieuw logo. Na 39 jaar zijn de bedrukte glazen en t-shirts met elk jaar een uniek logo echte collector’s items geworden. Het logo voor dit jaar ziet er zo uit:

Na de keuze voor een logo gaan we aan de slag met promotiemateriaal om de brouwerijen warm te maken voor deelname aan het festival. Tegelijkertijd gaan we via social media de bezoekers alvast informeren over de data van het nieuwe festival. Vanaf september krijgen we het echt druk. Posters, boekjes, borden, uitnodigingen, persberichten en nog veel meer items moeten gemaakt worden. Daarnaast verzorgen wij ook de inhoud op de grote schermen in de grote zalen van de Beurs van Berlage. Wij zijn het hele weekend aanwezig tijdens het festival dus wellicht tot in oktober in Amsterdam.
Wil je meer weten over de diensten van Eudokia Internet & Design? Bel gerust telefoonnummer 010-4660272
Recente berichten
- Duurzame marketingartikelen: Maak een verschil met bewuste keuzes
- Het belang van het bepalen van je doelgroep
- De juiste fooienpot verhoogt je inkomsten als dienstverlener
- Eigen ontwerp ideeƫnbussen en zuil voor flessenbonnetjes
- Donatiebox voor het goede doel
- Organisatie van informatieavond over lipoedeem
- Een ideeƫnbus betrekt je medewerkers bij de organisatie
- Restyle website Lyceum Kralingen
- Bekendheid geven aan ziektebeeld
- Schot Internet & Design wordt Eudokia Internet & Design
- Logo Bokbierfestival
- Google zet mobielvriendelijke websites bovenaan
- Diverse beursmaterialen ECOP
- Website gemaakt voor drs. Boonen
- Socialmedia campagne met creatieve content