Bekendheid geven aan ziektebeeld
Voor Polikliniek de Blaak hebben wij een bewustwordingscamagne verzorgd voor de aandoening lipoedeem.
De opdracht:
Lipoedeem is nog een onbekende aandoening waar veel mensen last van hebben. Ook in de medische wereld is de aandoening nog weinig bekend waardoor de diagnose niet altijd wordt gesteld. Zorg daarom voor een campagne die mensen bewust maakt van de symptomen van lipoedeem.
Onze campagne:
Op de website van de kliniek hebben wij een zelftest geplaatst waar patiënten in 4 korte vragen duidelijkheid kunnen krijgen of ze lipoedeem zouden kunnen hebben. De zelftest is via social media gepromoot. Heel gericht zijn de symtomen zoals de extra dikke benen onder de aandacht gebracht.
Het resultaat:
In korte tijd hebben ruim 19.000 mensen de zelftest ingevuld. Meer dan 16.000 mensen zijn daarna de informatiepagina gaan lezen. Ruim 100 personen hebben daarna een afspraak gemaakt op het spreekuur voor een diagnose. De zelftest is hier te vinden: ZELFTEST
Wilt u ook zo’n succesvolle campagne? Maak dan een afspraak op telefoonnummer 010-4660272

Recente berichten
- Duurzame marketingartikelen: Maak een verschil met bewuste keuzes
- Het belang van het bepalen van je doelgroep
- De juiste fooienpot verhoogt je inkomsten als dienstverlener
- Eigen ontwerp ideeënbussen en zuil voor flessenbonnetjes
- Donatiebox voor het goede doel
- Organisatie van informatieavond over lipoedeem
- Een ideeënbus betrekt je medewerkers bij de organisatie
- Restyle website Lyceum Kralingen
- Bekendheid geven aan ziektebeeld
- Schot Internet & Design wordt Eudokia Internet & Design
- Logo Bokbierfestival
- Google zet mobielvriendelijke websites bovenaan
- Diverse beursmaterialen ECOP
- Website gemaakt voor drs. Boonen
- Socialmedia campagne met creatieve content