• Facebook

restyle website Lyceum Kralingen

Lyceum Kralingen was toe aan een nieuwe uitstraling. Buro Tank uit Rotterdam heeft een nieuw logo ontworpen en ook de daarbij horende huisstijl. Eudokia Internet & Design heeft vervolgens de oude website van Lyceum Kralingen veranderd in de nieuwe uitstraling. De samenwerking tussen Lyceum Kralingen, Buro Tank en Eudokia Internet & Design heeft geleid tot de nieuwe website: Lyceum Kralingen

 

lyceum kralingen


website PINT Bokbierfestival

Al sinds 2007 verzorgt Eudokia Internet & Design de communicatie op het jaarlijkse PINT Bokbierfestival in de Beurs van Berlage. Dit jaar hebben wij ook de nieuwe website voor het festival verzorgd. Samen met webdesignbureau Multisant is een gekozen voor een moderne "flatdesign" ontwerp. Door het juiste kleurgebruik heeft de website niet alleen een moderne maar ook warme uitstraling.

De website is hier te zien: www.pintbokbierfestival.nl

 


Schot Internet & Design wordt Eudokia Internet & Design

Schot Internet & Design is in 2012 opgericht en sindsdien hebben vele klanten hun weg gevonden naar ons bedrijf. De locatie aan het Eudokiaplein is daarbij van groot belang geweest. In 2016 hebben we besloten de naam te wijzigen van Schot Internet & Design naar Eudokia Internet & Design. De naam Schot Internet & Design wekt door de familienaam te veel de indruk dat het om een kleine eenmanszaak gaat terwijl we al jaren met meerdere collega's aan projecten werken. 

De kwalitiet van onze projecten die u van Schot Internet & Design gewend was blijft natuurlijk net zo goed onder de nieuwe naam. Wij zien iedereen daarom graag terug bij Eudokia Internet & Design.

 


Bekendheid geven aan ziektebeeld

Voor Polikliniek de Blaak hebben wij een bewustwordingscamagne verzorgd voor de aandoening lipoedeem. 

De opdracht:

Lipoedeem is nog een onbekende aandoening waar veel mensen last van hebben. Ook in de medische wereld is de aandoening nog weinig bekend waardoor de diagnose niet altijd wordt gesteld. Zorg daarom voor een campagne die mensen bewust maakt van de symptomen van lipoedeem. 

Onze campagne:

Op de website van de kliniek hebben wij een zelftest geplaatst waar patiënten in 4 korte vragen duidelijkheid kunnen krijgen of ze lipoedeem zouden kunnen hebben. De zelftest is via social media gepromoot. Heel gericht zijn de symtomen zoals de extra dikke benen onder de aandacht gebracht.

Het resultaat:

In korte tijd hebben ruim 19.000 mensen de zelftest ingevuld. Meer dan 16.000 mensen zijn daarna de informatiepagina gaan lezen. Ruim 100 personen hebben daarna een afspraak gemaakt op het spreekuur voor een diagnose. De zelftest is hier te vinden: ZELFTEST

Wilt u ook zo'n succesvolle campagne? Maak dan een afspraak op telefoonnummer 010-4660272


logo Bokbierfestival 2016

Ook in 2016 zal Eudokia Internet & Design weer de communicatie voor het grootste bierfestival in Nederland verzorgen. Traditioneel begint het communicatieproject voor het PINT Bokbierfestival met een ontwerp voor een nieuw logo. Na 39 jaar zijn de bedrukte glazen en t-shirts met elk jaar een uniek logo echte collector's items geworden. Het logo voor dit jaar ziet er zo uit:

 

Na de keuze voor een logo gaan we aan de slag met promotiemateriaal om de brouwerijen warm te maken voor deelname aan het festival. Tegelijkertijd gaan we via social media de bezoekers alvast informeren over de data van het nieuwe festival. Vanaf september krijgen we het echt druk. Posters, boekjes, borden, uitnodigingen, persberichten en nog veel meer items moeten gemaakt worden. Daarnaast verzorgen wij ook de inhoud op de grote schermen in de grote zalen van de Beurs van Berlage. Wij zijn het hele weekend aanwezig tijdens het festival dus wellicht tot in oktober in Amsterdam.

Wil je meer weten over de diensten van Eudokia Internet & Design? Bel gerust telefoonnummer 010-4660272